Πρόσκληση σε επιμορφωτικό εργαστήριο φιλολόγων και μαθητών για Τεχνικές Ανάγνωσης.

Αγαπητοί συνάδελφοι,

Παρακαλώ να ενημερώσετε τους εκπαιδευτικούς του σχολείου σας  που θα συμμετάσχουν με μαθητές τους στους 2ους Παγκρήτιους Μαθητικούς Αγώνες Ρητορικής Τέχνης 2018, ότι τους προσκαλώ μαζί με τους μαθητές τους σε εργαστήριο,  που διοργανώνω σε συνεργασία με τον Σύνδεσμο Φιλολόγων Ρεθύμνου με σκοπό την προετοιμασία για το αγώνισμα της Εκφραστικής Ανάγνωσης, με θέμα :

«Τεχνικές Ανάγνωσης»

την Κυριακή 4 Μαρτίου 2018 και ώρες 12:00 – 14:00, 

στην αίθουσα του Συνδέσμου Φιλολόγων Ρεθύμνου.

Συντονίστρια και εμψυχώτρια του εργαστηρίου θα είναι η κ. Ελένη Δάγκα, Θεατρολόγος .

About Αγγελική Καψάσκη

Υπηρετώ ως Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων νομού Ρεθύμνου από το 2003 μέχρι σήμερα . Είμαι απόφοιτος του Τμήματος Φιλοσοφίας του Πανεπιστημίου Αθηνών (ΕΚΠΑ) και κάτοχος Πτυχίου Επιστημών της Αγωγής και Διπλώματος Εμπεριστατωμένων Σπουδών (DEA) στις Επιστήμες της Αγωγής και την Ψυχολογία του Πανεπιστημίου της Caen / Γαλλίας. Εκπόνησα διδακτορική διατριβή στην Κοινωνιολογία της Εκπαίδευσης στο Π.Τ.Δ.Ε. του Πανεπιστημίου Αθηνών με υποτροφία του ΙΚΥ. Ως επιμορφώτρια εκπαιδευτικών συμμετείχα σε πολλά προγράμματα δημοσίων φορέων όπως, στην εισαγωγική επιμόρφωση εκπαιδευτικών ΠΕΚ Ηρακλείου, στo ΔΕΠΣ /AΠΣ, στο Πιλοτικό πρόγραμμα για τα Γυμνάσια, τις Ερευνητικές εργασίες και στο Μείζον πρόγραμμα επιμόρφωσης ως επιμορφώτρια Β’. Έχω ολοκληρώσει επιτυχώς την επιμόρφωση στις T.Π.E. β' επιπέδου . Μιλάω άριστα Γαλλικά και Αγγλικά. Δίδαξα με σύμβαση (ΠΔ 407) επί τέσσερα έτη στο τμήμα Φιλοσοφικών και Κοινωνικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Κρήτης το διάστημα (2006-2011). Από το ακαδημαϊκό έτος 2016-2017 είμαι Συνεργαζόμενο Εκπαιδευτικό Προσωπικό ( ΣΕΠ ) στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο . Έχω συμμετάσχει με εισηγήσεις μου σε πολλά πανελλήνια και διεθνή επιστημονικά συνέδρια και άρθρα μου έχουν δημοσιευτεί σε συλλογικούς τόμους και επιστημονικά περιοδικά. Βλέπε ενδεικτικά :https://fpanikidou.academia.edu/AngelikiKapsaski
Bookmark the permalink.

Comments are closed